Електронна заява

Для отримання оперативної інформації про умови вступу до НФаУ просимо заповнити наступну форму

Вступна кампанія 2017 передбачає можливість подачі заяви в електронній формі на участь у конкурсному відборі.

Створено консультаційний центр при приймальній комісії НФаУ для надання допомоги вступникам при поданні заяв в електронній формі за адресою: м. Харків, вул. Валентинівська,4 станція метро “Студентська” (мапа)

Для цього абітурієнт повинен зареєструватися на інтернет-сайті за адресою: http://ez.osvitavsim.org.ua (сайт працює тільки під час вступної кампанії) і ввести такі особисті дані:

– адреса електронної пошти;

– серія та номер документа на підставі якого здійснюється вступ;

– дані про Сертифікат ЗНО (номер, пін-код, рік отримання).

Важливо !!! При подачі електронної заяви обов’язково необхідно прикріпити відскановану копію Програми (Додатка) до атестата про повну загальну середню освіту.

Після реєстрації абітурієнт отримує доступ до Особовому електронного кабінету, де заповнює електронну форму і зазначає дані про себе: стать, місце проживання, номери телефонів, номер і дата видачі медичної довідки № 086-у, середній бал додатка до атестата про повну загальну середню освіту. Також вказує обраного навчального закладу і спеціальність.

Після подачі електронної заяви абітурієнт отримує повідомлення на вказану електронну адресу або мобільний телефон.

Всі подані заяви відображаються в Єдиній базі, до якої мають доступ усі навчальні заклади України. Подана електронна заява може бути скасовано вступником. Але після присвоєння йому статусу «Зареєстровано в ВУЗі» – вже немає.

Якщо в електронному заяві є певні недоліки, уповноважена особа Приймальної комісії ВНЗ надає такої заяви статус «Потребує уточнення вступником», вказує, що саме необхідно виправити або додати, а також дату, до якої необхідно все виправити.

Якщо абітурієнт допущений до конкурсного відбору, електронна заява отримує статус «Допущено до конкурсу». Після успішного конкурсного відбору абітурієнт рекомендується до зарахування, а електронній заяві присвоюється статус «Рекомендовано до зарахування». Якщо абітурієнту відмовлено в надходженні до обраного ВНЗ, заяви присвоюється статус «Відмовлено вищим навчальним закладом» та вказується причина відмови.

Подати електронну заяву можуть абітурієнти, які мають в наявності Сертифікат ЗНО, вступають на денну форму навчання до навчального закладу III-IV рівня акредитації.

Всі документи, необхідні при вступі до навчального закладу, абітурієнт подає особисто після рекомендації ВНЗ про його зарахування до цього навчального закладу.

Процедура подання електронної заяви безкоштовна.