Лабораторна діагностика

Підготовка здійснюється з 2001 року

50
ліцензований обсяг

2640
вартість контракту (грн/міс.)

* Місячна вартість навчання за контрактом розрахована, виходячи з тривалості навчального року, що становить 10 місяців. Оплата може здійснюватися щомісячно, щосеместрово або щорічно, або одразу за всі роки навчання.

Спеціальність 224 Технології медичної діагностики та лікування

Спеціалізація 224.01 Лабораторна діагностика

Галузь знань 22 Охорона здоров’я

Освітній ступінь  магістр

Тривалість навчання:

денна форма

– 1 рік 6 місяців – на основі НРК6 (бакалавр) спеціальності 224 Технології медичної діагностики та лікування

Загальна інформація




Загальна інформація

У  2012 р. вперше в Україні у Національному фармацевтичному університеті була отримана ліцензія на підготовку лікарів-лаборантів з ОКР магістр.

Здобувачі вищої освіти отримують всебічну професійну підготовку, яка забезпечує здатність до реалізації лабораторно-діагностичного процесу, оволодіння складними технологіями лабораторної діагностики, організації та керівництва роботою лабораторій, вміння забезпечувати консультативну взаємодію з клініцистами, виконання науково-дослідної роботи, здійснення освітнього процесу в підготовці лікаря-лаборанта на до- та післядипломному рівнях.

Освітні компоненти, які вивчаються на ОП, логічно  взаємопов’язані між собою та підпорядковані послідовності навчання і викладання, містять блок обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів.

Унікальність програми

  • Ефективне поєднання викладання фахових клінічних, медико-біологічних освітніх компонент та класичної хімічної підготовки;
  • Потужне поєднання теоретичної та повної практичної складової;
  • Висококваліфікований кадровий склад викладачів, залучених до підготовки майбутніх фахівців;
  • Співпраця із провідними медичними закладами та лабораторіями.


Чого Ви навчитеся?

Випускники освітньої програми Лабораторна діагностика освітнього рівня магістр:

  • здатні застосовувати професійні знання; формулювати ідеї, концепції з метою використання в роботі академічного або професійного спрямування.
  • вміють знаходити рішення у професійній діяльності, мають достатню компетентність в методах самостійних досліджень, здатні інтерпретувати їх результати.
  • володіють та застосовують знання та уміння із загальної та професійної підготовки при вирішенні спеціалізованих завдань.
  • здатні аналізувати результати досліджень морфологічно-функціонального стану організму та довкілля та оцінювати значимість показників.
  • вміють аргументувати висновки та виявляти зв’язки між сучасними концепціями в організації процесу управління на кожному етапі професійної діяльності.
  • здатні до оцінювання впливу навколишнього середовища, соціально-економічних та біологічних детермінант на стан здоров’я індивідуума, сім’ї, популяції.
  • демонструють поглиблення базових знань за допомогою самоосвіти, вміють представити і оцінити власний досвід та аналізувати й застосовувати досвід колег, виявляють здатність до обміну досвідом з іншими спеціалістами.
  • вміють надавати консультативну допомогу пов’язану з професійною діяльністю та виконувати вимоги посадових інструкції, самоудосконалюватись.
  • компетентні у наданні екстреної долікарняної допомоги, за будь-яких обставин, використовуючи знання про людину, її органи та системи, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм, шляхом прийняття обґрунтованого рішення.
  • виявляють вміння узагальнювати та вирішувати проблеми, що виникають в процесі професійної діяльності та формувати почуття відповідальності за виконувану роботу.
  • дотримуються вимог етики, біоетики та деонтології у своїй фаховій діяльності.
  • вміють застосовувати методи діагностики для вимірювання структурних змін та порушених функцій організму, трактувати отриману інформацію, демонструючи доказове прийняття рішень.
  • здатні виконувати та використовувати методики лабораторних досліджень для діагностики захворювань, визначення характеристики тяжкості, періоду та терміну хвороби, прогнозу, контролю за лікуванням та його результатами.
  • здатність до проведення заходів щодо організації, інтеграції надання лабораторної допомоги населенню та проведення маркетингу лабораторних послуг.
  • можуть координувати, модифікувати і комбінувати різні методи дослідження з метою виконання типових і нетипових професійних завдань.
  • здатні виконувати точно та якісно лабораторні дослідження, удосконалювати методики їх проведення, забезпечувати якість клінічних лабораторних досліджень, достовірність і єдність результатів та навчати інших.

Які міжнародні можливості?

Національний фармацевтичний університет має договори про співпрацю з можливістю реалізації програм академічної мобільності з провідними зарубіжними закладами та установами. Ознайомитися з чинними договорами можна на офіційному сайті НФаУ

Випускова кафедра клінічної лабораторної діагностики систематично співпрацює з такими інституціями:

  • лабораторія Roche Diagnostics (Германія);
  • медичний центр Smarjeske Toplice Terme КРКА (Словенія);
  • International Academy S.P.E.K.T.R. (Словенія);
  • Terme Resort, Valetuda Medical Centre (Словенія).

Де зможе працювати випускник програми?

Випускник зможе займати відповідні первинні посади:

  • лікар-лаборант;
  • лікар-лаборант з клінічної біохімії;
  • лікар-лаборант генетик;
  • лікар-лаборант гігієніст;
  • лікар-лаборант гігієніст з дослідження фізичних факторів навколишнього середовища;
  • лікар-лаборант гігієніст з дослідження хімічних факторів навколишнього середовища;
  • лікар-лаборант імунолог;
  • лікар судово-медичний експерт-гістолог;
  • лікар судово-медичний експерт-імунолог;
  • лікар судово-медичний експерт-цитолог;
  • молодший науковий співробітник (галузь медицини, крім сестринської справи та акушерства);
  • викладач вищого навчального закладу.

Як вступити на освітню програму?

Конкурсні предмети

  1. ЄВІ (Єдиний вступний іспит) 2023 або 2024 р. – мінімальна кількість балів для допуску до участі у конкурсі – 100
  2. Фаховий іспит

Конкурс

Прохідні бали у 2023 році

на контракт  –  142,8

Мотиваційний лист

Як побудований навчальний план

Додаткові можливості освітньої програми

  • Академічна мобільність здобувачів вищої освіти

Координатор набору

З питань освітньої програми «Лабораторна діагностика»:

Єрьоменко Римма Фуатівна  – гарант освітньої програми

Тел. +38 (067) 788 53 19

Email: klinlab@nuph.edu.ua

З питань умов вступу:

Приймальна комісія

Тел. +38 (067) 191 02 31,  +38 (050) 507 02 40

Email: abitur@nuph.edu.ua

Print Friendly, PDF & Email