Паспортний відділ

Паспортний відділ

Іноземні студенти протягом періоду перебування в Україні на навчанні підпадають під вимоги міграційного законодавства, дотримання яких є надзвичайно важливим!

Всі іноземці, які в’їжджають в Україну на навчання, мають отримати у Міграційній Службі посвідку на тимчасове проживання і бути зареєстровані за місцем фактичного проживання під час навчання. Для громадян візових країн термін здійснення міграційних формальностей становить не більше 15 днів до дати спливу строку дії візи (строк її дії – 45 днів), для громадян безвізових країн – до 75 днів з дати перетину кордону України.

Міграційні формальності для іноземних студентів зазвичай здійснюють міжнародні відділи університетів, для чого вони будуть пропонувати Вам надати всі необхідні документи, а також оформити страхування міграційних ризиків та медичне страхування на період перебування на навчанні.

Посвідка на тимчасове проживання є тим документом, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує законність вашого перебування в Україні; її необхідно пред’являти при проведенні міграційних і інших перевірок.

При вступі на наступний рівень навчання або при переведенні у інший університет будьте уважні до строків закінчення терміну дії Вашої посвідки – документи для її продовження мають бути подані у Міграційну Службу не пізніше ніж за 15 днів до її закінчення!

Якщо термін дії посвідки на тимчасове проживання сплинув, і вона не була вчасно продовжена, Вам буде необхідно виїхати з України і отримати нову візу на в’їзд, щоб продовжити навчання!

При відрахуванні з навчального закладу, університет повинен у 10-денний строк надати Міграційній Службі повідомлення про припинення Вами навчання, здати Вашу посвідку і скасувати реєстрацію. Після цього вам необхідно протягом 7 днів залишити територію України.

При переведенні до іншого навчального закладу будьте уважні до строків дії посвідки на тимчасове проживання!

Важливо також знати, що міграційне законодавство України не дозволяє іноземним студентам працевлаштування під час навчання!

Для оформлення Посвідки на тимчасове проживання студент, зобов’язаний надати наступні документи:

–      паспортний документ (оригінал, копія та переклад завірений у нотаріуса);

–      страховий поліс (оригінал і ксерокопія);

–      5 фотографії 3,5х4,5 мм;

Для подовження Посвідки на тимчасове проживання, студент зобов’язаний надати наступні документи:

–      паспортний документ (оригінал, копія);

–       Посвідку на тимчасове проживання (оригінал, копія);

–      страховий поліс (оригінал і ксерокопія);

–      1 фотографія 3,5х4,5 мм;

Студент, що приїжджає на навчання з іншого ВНЗ України, для подовження Посвідки на тимчасове проживання зобов’язаний надати наступні документи:

–      паспортний документ (оригінал і ксерокопія, переклад завірений у нотаріуса);

—      Посвідку на тимчасове проживання (оригінал, копія);

–      письмо-дозвіл попереднього ВНЗ продовжити навчання в НФаУ;

–      страховий поліс (оригінал і ксерокопія);

–      3 фотографії 3,5х4,5 см;

Print Friendly, PDF & Email