Центр медіакомунікацій

«У житті, як правило, досягає успіху більше інших той,

хто має в своєму розпорядженні кращу інформацію»

                                                           Бенджамін Дізраелі


Адреса: вул. Пушкінська, 53, 4 поверх, каб. 400

Тел.: (057) 706 17 68

E-mail:  pr-center@nuph.edu.ua

        


Наказом ректора№1389к від 29 грудня 2018 року, відділ зв’язків із громадськістю та пресою перейменовано у Центр медіакомунікацій. Центр медіакомунікацій Національного фармацевтичного університету – структурний підрозділ, який здійснює інформаційну та іміджеву діяльність університету.

Мета: підвищення конкурентоспроможності університету на ринку освітніх послуг шляхом формування позитивного іміджу НФаУ в суспільній свідомості.

Ціль: отримання, обробка, створення та розповсюдження об’єктивної інформації про діяльність НФаУ через чітко визначені комунікаційні канали.

Завдання:

  • сприяння зміцненню та забезпеченню сталої інформаційної діяльності НфаУ шляхом налагодження співпраці з усіма структурними підрозділами університету;
  • адміністративна робота направлена на підтримку та розвиток офіційного сайту НФаУ, який є головною інформаційною платформою університету, і повинен відповідати вимогам сучасності в умовах глобалізації;
  • SMM-просування бренду НФаУ для підвищення впізнаваності, зростання зацікавленності в потенційних та вже існуючих споживачів освітніх послуг;
  • ефективна комунікація зі ЗМІ (розміщення фото- та відеоматеріалів, публікацій, рекламних матеріалів);
  • розробка рекламно-іміджевих матеріалів із використанням фірмового стилю НФаУ;
  • підготовка до випуску університетської газети «Молодість фармації»;
  • організація та участь у регіональних, всеукраїнських і міжнародних освітніх виставках.

Етичні цінності співробітників Центру – професіоналізм, відкритість, порядність, неупередженість, самовдосконалення.

Словничок Центру:

Ме́діакомунікації (англ. media — засоби, способи) — це канали та інструменти; їх використовують, щоб зберігати, передавати й подавати інформацію або дані.

Імідж організації (англ. image, від лат. imago, imitari — «імітувати»)— це думка про дану організацію у групи людей на основі сформованого у них образу, що виник унаслідок або прямого контакту з цією організацією, або в результаті інформації, отриманої про цю організацію з різних джерел;

SMM (social media marketing) – маркетинг в соціальних мережах – це комплекс дій та активностей для просування компанії, бренду, товару або послуги.

В.о завідувача центру медіакомунікацій, провідний фахівець з виставкової діяльності

Марина Олександрівна Гнатюк

E-mail: exposition@nuph.edu.ua


Провідний фахівець з інформаційного забезпечення

Юлія Валеріївна Ігнашкова

E-mail: site@nuph.edu.ua


Калинина_портрет на сайтВипускаючий редактор газети «Молодість фармації»

Аксенія Михайлівна Літвінова

E-mail: gazeta@nuph.edu.u

 


Положення про центр медіакомунікацій 

Положення про рекламно-виставкову діяльність

Виставкова діяльність

Положення про офіційний сайт НФаУ

Форма-шаблон для подачі новин на сайті НФаУ

Положення про газету «Молодість фармації»


Банер Молодість Фармації

Публікації про Національний фармацевтичний університет на порталах:

Травень

Квітень 

Березень

Лютий 

Січень 

 
image_pdfimage_print