23 жовтня 2023 р. в НФаУ відбувся науково-практичний семінар на тему: «Правові, етичні та маркетингові аспекти просування лікарських засобів: реалії та виклики»

23 жовтня 2023 р. в НФаУ відбувся науково-практичний семінар на тему: «ПРАВОВІ, ЕТИЧНІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПРОСУВАННЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ».

Організаторами науково-практичного семінару, присвяченого до дня працівників реклами в Україні виступили проректорка з науково-педагогічної роботи, д. фарм. н., проф. Інна ВЛАДИМИРОВА, завідувач кафедр фармацевтичного менеджменту та маркетингу проф. Володимир МАЛИЙ і завідувачка кафедри соціальної фармації, доц. Аліна ВОЛКОВА.

На семінар були запрошені представники практичної фармації, а саме – керівник відділу Digital маркетингу АТ «Фармак» Ірина ПАШКЕТНИК, Голова Харківської обласної організації профспілки працівників охорони здоров’я України Альона БЛАГОВЕЩЕНСЬКА та здобувачі вищої освіти, які навчаються за освітньою програмою «Маркетинг». Всього у науково-практичному семінарі приняли участь 33 учасники.

У процесі зустрічі обговорювалися питання:

законодавчих вимог до реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації (доповідач – доц. кафедри Соціальної фармації Галина БОЛДАРЬ); ролі фармацевта у сфері регулювання реклами лікарських засобів (доповідач – доц. кафедри Соціальної фармації Любов ТЕРЕЩЕНКО); ролі маркетингових стратегій при просуванні торговельних марок на фармацевтичному ринку (доповідач – асист. кафедри Фармацевтичного менеджменту та маркетингу Олена ШУВАНОВА); особливостей Digital промоції фармацевтичних продуктів (доповідач – керівник відділу Digital маркетингу АТ «Фармак» Ірина ПАШКЕТНИК), особливостей маркетингових комунікацій на прикладі фармацевтичної компанії Артеріум (доповідач – асист. кафедри Фармацевтичного менеджменту та маркетингу Анна ЧЕГРИНЕЦЬ), а також особливості викладання на кафедрі Фармацевтичного менеджменту та маркетингу вибіркової освітньої компоненти «Інструменти діджитал-маркетингу» (доповідач – доц. кафедри Фармацевтичного менеджменту та маркетингу Світлана ЖАДЬКО).

У ході обговорення доповідей відбулась наукова дискусія щодо відношення фармацевтичних працівників до законодавчих вимог щодо реклами лікарських засобів, особливостей Digital промоції фармацевтичних продуктів та стратегій при просуванні торговельних марок на фармацевтичному ринку у ринкових умовах. На сьогоднішній день проведені науково-практичні дослідження вже частково впроваджені в освітній процес кафедр фармацевтичного менеджменту та маркетингу і соціальної фармації.

 

 

Print Friendly, PDF & Email