Викладачі кафедри ФММ проф. М.М. Слободянюк, доц. І.В. Тіманюк, доц. І.В. Бондарєва та студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг» відвідали ПФ «Гамма-55», де була прочитана лекція-диспут на тему «Дослідження поведінки споживачів» з дисципліни «Маркетингові дослідження».
Також було проведено практичний семінар із дисципліни «Маркетингова товарна політика» на тему «Формування попиту на ринку окремого товару». У рамках практичного заняття були розглянуті наступні питання:
- Зміст маркетингової діяльності по дослідженню ринку.
- Основні об’єкти маркетингових досліджень.
- Місткість ринку i методика її розрахунку.
- Вивчення споживачів, товарів, конкурентів.
- Призначення та зміст сегментування ринку.
- Етапи й критерії ринкового сегментування.
- Визначення цільового ринку.
- Оцінка потенціалу ринку.
- Методика вибору цільового ринку.
- Критерії прийняття остаточних рішень.
Крім того, був проведений практичний тренінг на тему «Особливості використання інноваційного маркетингу у практичній діяльності аптечної мережі «9-1-1»».