01 листопада 2017 р. відбулася екскурсія на ПФ «Гамма-55»

Викладачі кафедри ФММ проф. М.М. Слободянюк, доц. І.В. Тіманюк, доц. І.В. Бондарєва та студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг» відвідали ПФ «Гамма-55», де була прочитана лекція-диспут на тему «Дослідження поведінки споживачів» з дисципліни «Маркетингові дослідження».

Також було проведено практичний семінар із дисципліни «Маркетингова товарна політика» на тему «Формування попиту на ринку окремого товару». У рамках практичного заняття були розглянуті наступні питання:

  • Зміст маркетингової діяльності по дослідженню ринку.
  • Основні об’єкти маркетингових досліджень.
  • Місткість ринку i методика її розрахунку.
  • Вивчення споживачів, товарів, конкурентів.
  • Призначення та зміст сегментування ринку.
  • Етапи й критерії ринкового сегментування.
  • Визначення цільового ринку.
  • Оцінка потенціалу ринку.
  • Методика вибору цільового ринку.
  • Критерії прийняття остаточних рішень.

Крім того, був проведений практичний тренінг на тему «Особливості використання інноваційного маркетингу у практичній діяльності аптечної мережі «9-1-1»».

 

Print Friendly, PDF & Email