19 березня 2021 р. у НФаУ вдруге відбулися «Педагогічні студії»

19 березня кафедра педагогіки та психології ІПКСФ НФаУ вдруге запросила науково-педагогічних працівників до педагогічного майданчика «Педагогічні студії».

Тема зустрічі – «Компетентнісний підхід у LMS Moodle» – визнана актуальною і своєчасною.

Віртуальний педагогічний майданчик відвідали 28 осіб.

Модератор «Педагогічних студій» Тетяна  Лутаєва звернула увагу на той факт, що компетентнісний підхід є основою для розробки освітніх програм, оновлення змісту освіти, організації освітнього процесу в системі післядипломної освіти. Вона підкреслила, що використання поняття «компетентність» передбачає констатацію зміни якостей здобувача освіти у процесі навчання. Натомість оперування поняттям «результати навчання» дозволяє ідентифікувати, кількісно оцінити та виміряти сукупність знань, умінь, навичок, інших компетентностей, набутих особою у процесі навчання за певною освітньою програмою. Відтак, у системі підтримки електронного навчання Moodle важливо впроваджувати компетентнісний підхід у освітньому процесі, реалізуючи модуль компетентностей.

Старший викладач кафедри педагогіки та психології Володимир Фесенко та начальник Центру інформаційних та дистанційних технологій навчання Світлана  Баган продемонстрували, як пов’язувати ресурси та діяльності електронних курсів із відповідними, завчасно визначеними компетентностями. За такого підходу до організації навчання для здобувачів освіти створюється можливість відслідковувати свій прогрес в опануванні цих компетентностей з одного боку, а з іншого – усвідомлювати роль кожного із компонентів курсу у процесі навчання. Викладач, налаштовуючи свій курс, обирає бажані компетентності та призначає їх для діяльностей та ресурсів свого курсу. Потім у звітах курсу викладач може переглядати та керувати компетентностями, що опановуються слухачами курсу. Водночас учасники курсу можуть переглядати перелік окреслених компетентностей, а також діяльностей, що сприяють їхньому досягненню.

Директор ІПКСФ НФаУ Лариса Галій запропонувала присутнім взяти участь в дискусії й висловила пропозиції щодо більш ефективного впровадження компетентнісного підходу в системі післядипломної освіти.

Низка запитань проблемного характеру щодо теми зустрічі була озвучена завідувачем кафедри управління та економіки фармації Валентином Толочком, завідувачкою кафедри клінічної фармакології Оксаною Міщенко; доцентом кафедри педагогіки та психології Наталією  Шварп.

Активну участь в обговоренні взяли декани ІПКСФ НФаУ – Світлана  Мороз та Олександр  Суріков, а також доцент кафедри управління та економіки фармації Тетяна Артюх.

Print Friendly, PDF & Email