27-28 березня 2014 р. відбулась ІІ Міжнародна науково-практична Internet- конференція «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики»

Кафедра менеджменту та маркетингу у фармації Національного фармацев­тич­ного університету Міністерства охорони здоров’я України (м. Харків) провела ІІ Міжнародну науково-практичну Internet- конференцію «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики».

Матеріали конференції (pdf*)
Основні напрями конференції:

  •  сучасні фундаментальні положення менеджменту та маркетингу;
  • стан і перспективи розвитку менеджменту та маркетингу в охороні здо­ров’я  та фармації;
  • маркетингове управління;
  • соціальний менеджмент;
  • інформаційні технології в управлінській діяльності фармацевтичних орга­нізацій;
  • фармакоекономіка;
  • управління ризиками та особливості галузевих ризиків;
  • кадрове забезпечення виконання управлінських завдань фармацевтичних організа­цій;
  • управління трудовими ресурсами та персоналом;
  • маркетингові дослідження;
  • логістика;
  • місце менеджменту та маркетингу у підготовці спеціалістів для  галу­зей економіки та проблеми викладання;
  • практика післядипломного навчання спеціалістів з менеджменту та маркети­нгу;
  • організація пошуку, розробки, дослідження, реєстрації та виробництва но­вих лі­карських засо­бів на основі маркетингу;
  • питання імпортозаміщення лікарських препаратів з позицій менеджменту та ма­р­кетингу;
  • управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідаль­ним са­молікуванням;
  • управління якістю в системі лікарського забезпечення та фармацевтичної допо­моги.
Print Friendly, PDF & Email