Кафедра менеджменту та маркетингу у фармації Національного фармацевтичного університету Міністерства охорони здоров’я України (м. Харків) провела ІІ Міжнародну науково-практичну Internet- конференцію «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики».
Матеріали конференції (pdf*)
Основні напрями конференції:
- сучасні фундаментальні положення менеджменту та маркетингу;
- стан і перспективи розвитку менеджменту та маркетингу в охороні здоров’я та фармації;
- маркетингове управління;
- соціальний менеджмент;
- інформаційні технології в управлінській діяльності фармацевтичних організацій;
- фармакоекономіка;
- управління ризиками та особливості галузевих ризиків;
- кадрове забезпечення виконання управлінських завдань фармацевтичних організацій;
- управління трудовими ресурсами та персоналом;
- маркетингові дослідження;
- логістика;
- місце менеджменту та маркетингу у підготовці спеціалістів для галузей економіки та проблеми викладання;
- практика післядипломного навчання спеціалістів з менеджменту та маркетингу;
- організація пошуку, розробки, дослідження, реєстрації та виробництва нових лікарських засобів на основі маркетингу;
- питання імпортозаміщення лікарських препаратів з позицій менеджменту та маркетингу;
- управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням;
- управління якістю в системі лікарського забезпечення та фармацевтичної допомоги.