27 лютого 2015 р. видання кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту

Кафедрою ФММ видано за кошти спонсорів та передано до бібліотеки навчально-методичну літературу у кількості 143 екз. за спеціальностями “Фармація” (в т.ч. для іноземних та англомовних студентів), “Маркетинг”, “Економіка підприємства”.

 

 

Branding

 

Customers

 

EDF

 

EDF_Rus

 

ethics and deontology

 

ITR1

 

Kurs

 

Magesty

 

MagestyEng

 

Mark_Management

 

Mark_Management2

 

Mark_Management3

 

Marketing

 

MI kurs

 

MI

 

MIpract

 

MMFeng1

 

MMFrab

 

MMFrab_jurn

 

MMFtests

 

MMFtests2

 

PR

 

Price

 

ІТR2

 

МК

Print Friendly, PDF & Email