28 вересня 2021 р. в ІПКСФ НФаУ відбулися «Педагогічні студії»

28 вересня відбулася традиційна зустріч науково-педагогічних працівників ІПКСФ НФаУ на віртуальному педагогічному майданчику «Педагогічні студії».

Тема нинішніх студій – «Досвід організації онлайн практичних занять інтернів в умовах змішаного навчання (2021)».

Зустріч була організована за сприяння дирекції ІПКСФ кафедрою педагогіки та психології.

Директор ІПКСФ, професор Лариса  Галій привітала присутніх і наголосила на важливості ґрунтовного аналізу специфіки проведення інноваційних занять в умовах змішаного навчання.

Завідувач кафедри педагогіки та психології Тетяна Лутаєва здійснила порівняння підходів до структури традиційних та онлайн практичних занять. Увага була зосереджена на тому, що під час інноваційного практичного заняття цілі навчання усвідомлюються тими, хто навчається, як особистісні. При цьому активна пізнавальна діяльність тих, хто навчається, є орієнтиром у навчанні. Практичні завдання плануються з урахуванням вищих рівнів таксономії Б. Блума. Оцінка проведеної роботи відбувається спільно – як викладачем, так і здобувачами освіти, зростає роль рефлексії.

Досвід реалізації інтерактивних методів та інноваційних прийомів навчання на окремих етапах онлайн практичного заняття представили кафедри.

Доповідачі кафедри управління та економіки фармації, доценти Марія Зарічкова та Тетяна Артюх, презентували особливості реалізації «вступних методів» активного навчання («Криголам знайомство-мрії»), роботу в групах, «Мозковий штурм», прийом «Мікрофон»; рольові дидактичні ігри; вікторину; прийоми індивідуальної та групової рефлексії.

Представники кафедри клінічної фармакології, професор Оксана Міщенко, доценти Катерина Калько та Євген Бондарєв, презентували кейс «Фармацевтична опіка», в якому ситуаційне завдання було ілюстроване авторськими відеосюжетами.

Спікер кафедри якості, стандартизації та сертифікації ліків, професор Лариса Лєнчик, зосередила увагу на особливостях упровадження проблемних питань, прийомів «фішбоун», «мозковий штурм» з метою актуалізації опорних знань, закріплення матеріалу через практичну реалізацію.

Доповідачі продемонстрували можливості інноваційних засобів організації онлайн практичних занять: інструментів-ZOOM, GOOGLE-форм, онлайн сервісів (Wordwall, Miro, хмарні сервіси – Mentimetr, sli.do тощо).

Учасники заходу ініціювали подальше обговорення теми зустрічі, звернувши увагу на практики та механізми гейміфікації освіти. Декан факультету підвищення кваліфікації, доцент Світлана Мороз привернула увагу до результатів опитування здобувачів післядипломної освіти в чаті на платформі ZOOM.

Аналіз відповідей засвідчив високу оцінку з боку інтернів нестандартних підходів, якості проведених онлайн практичних занять у 2021 р.

 

Print Friendly, PDF & Email