25 жовтня 2017 р. була створена та розпочата робота «Школи супервайзера СУЯ» НФаУ для осіб, відповідальних за підтримку системи управління якістю, згідно розпорядження № 27 від 03 лютого 2017 року.
Перше засідання школи відкрила професор Котвіцька А. А., представник керівництва з якості, яка визначила актуальність, мету та завдання Школи. Був затверджений календарно-тематичний план «Школи супервайзерів СУЯ НФаУ» на 2017/2018 н. р.
Мета «Школи супервайзера СУЯ»:
- підтримка ефективного функціонування СУЯ;
- забезпечення комунікації між структурними підрозділами НФаУ.
По закінченню навчання в «Школі супервайзера «СУЯ», буде видано сертифікати супервайзерам системи управління якістю Національного фармацевтичного університету.
Заняття «Школи супервайзера СУЯ»:
2019/2020 н.р.
«Школи супервайзера СУЯ» (для керівників структурних підрозділів/процесів НФаУ)
2018/2019 н.р.
«Школа супервайзера СУЯ» (для завідувачів кафедр НФаУ)
2017/2018 н.р.
08 листопада 2017 р. У виступі було висвітлено питання функціонування системи управління якістю в НФаУ, акцентовано увагу на роботі з Google-календарем для формування кафедрального та загально університетського плану роботи.
30 листопада 2017 р. Роботу Школи розпочала доц. Л. М. Віннік, заступник ректора з навчальної роботи. У лекції було розкрито систему забезпечення якості вищої освіти в НФаУ, а також приділено увагу суспільному визнанню та рейтинговій позиції НФаУ. Завідувач Канцелярією Грайворонська Л. В. та спеціаліст зі стандартизації, сертифікації та якості Гладцінова О. Ю. висвітлили роботу з документами і записами в межах СУЯ НФаУ: правилами оформлення, реєстрації, зберігання та утилізації документів.
14 грудня 2017 р. Заняття «Школи супервайзера СУЯ» було проведено дистанційно.
24 січня 2018 р. Робоче засідання «Школи супервайзера СУЯ» провела Коваленко С. М., професор кафедри товарознавства, внутрішній аудитор НФаУ. У лекції було розкрито мету і формат систематичного проведення внутрішніх аудитів СУЯ.
22 лютого 2018 р. Роботу Школи розпочав Головний аудитор НФаУ, завідувач кафедр управляння якістю, доц. В. О. Лебединець.
У виступі було розкрито питання щодо проведення ресертифікаційного аудиту системи управління якістю (перехід на стандарт ISO9001:2015), обговорено «Положення про кафедру» (редакція 02) та номенклатуру справ кафедри. Соціолог відділу управління якістю доц. О. С. Овакімян у своєму виступі зробила аналітичний огляд підсумків рейтингового оцінювання діяльності кафедр та роботи НПП НФаУ у 2017 році.
28 березня 2018 р. Слухачі Школи розглянули аспекти управління ризиками для якості освітніх послуг в НФаУ (Русанова С. В.), ознайомились із новою редакцією номенклатури справ кафедри, її реєстром та веденням (Лебединець В. О.). Крім того, під час тренінгу супервайзери СУЯ НФаУ долучилися до проведення SWOT-аналізу кафедр з використанням елементів ризик-орієнтованих підходів (Назарко О. І.).
12 квітня 2018 р. навчальне заняття «Школи супервайзера системи управління якістю НФаУ», перенесено у зв’язку з проведення зовнішнього аудиту експертом ТОВ «Міжнародного центру якості «Прирост» Береговенком О. Ю.
17 травня 2018 р. Слухачі Школи розглянули питання про підсумки ресертифікації аудиту 2018 р. та практичні аспекти підготовки звітів щодо рейтингування кафедр та науково – педагогічних працівників Національного фармацевтичного університету.
08 червня 2018 р. в системі управління якістю Національного фармацевтичного університету було підведено підсумки виконання процесу ініціації підвищення компетентності кадрів, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001: 2015 щодо навчання персоналу. На підсумковому занятті Перший проректор з науково-педагогічної роботи, Представник керівництва з якості доц. А. І. Федосов урочисто вручив Сертифікати слухачам «Школи супервайзера СУЯ НФаУ» про підвищення кваліфікації.