5 грудня 2024 року на практичному занятті з вибіркового освітнього компонента «Інструменти діджитал-маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальностей «Фармація, промислова фармація» та «Маркетинг» (викладач – доцент Світлана ЖАДЬКО) відбувся тренінг зі створення якісного відеоконтенту для соціальних мереж.
Відеоконтент є одним із найпотужніших інструментів для соціальних мереж, оскільки він здатний привертати увагу, формувати взаємодію з аудиторією та має високий вірусний потенціал. Це робить його ключовим засобом досягнення цільової аудиторії для брендів.
Тренінг провела Надія ШЕЙКІНА, яка відповідає за медіапредставництво Національного фармацевтичного університету.
Основними темами її виступу були:
- використання фірмового стилю на прикладі бренду університету;
- актуальні тренди у створенні відеоконтенту;
- найпоширеніші помилки у створенні відео;
- технічні вимоги до роликів для різних соціальних платформ;
- дотримання авторського права та інші важливі аспекти.
Під час практичної частини здобувачі вищої освіти аналізували помилки у прикладах реальних відеоматеріалів та пропонували способи їх усунення. Це дало змогу їм глибше зрозуміти принципи створення професійного контенту. До обговорення також долучилися викладачі кафедри Ольга РОГУЛЯ, Ганна БАБІЧЕВА, Олена ШУВАНОВА та Світлана ЖАДЬКО.
Давайте разом удосконалювати свої навички, розвивати креативність і створювати якісний контент, що надихає та долучає до професійного розвитку!