14 листопада 2024 року в Національному фармацевтичному університеті відбулася лекція-дискусія з вибіркового освітнього компонента «Інструменти діджитал-маркетингу» на тему «Прямі розсилки. Чат-боти»

14 листопада 2024 року на кафедрі менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Національного фармацевтичного університету відбулась лекція-дискусія з вибіркового освітнього компонента «Інструменти діджитал-маркетингу» для студентів 3-го курсу освітньої програми «Фармація» на тему «Прямі розсилки. Чат-боти». У дискусії також взяли участь здобувачі освітніх програм «Менеджмент» (денної і заочної форм здобуття освіти) і «Маркетинг».

Лектор та модератор дискусії — доцент, кандидат фармацевтичних наук Світлана ЖАДЬКО.

Запрошеним спікером став директор з маркетингу аптечної мережі «Подорожник» В’ячеслав САУЦ. Найбільша мережа аптек «Подорожник» налічує понад 2000 аптек у 140 містах України та має команду з понад 12000 співробітників. Компанія здійснює цифрову та технологічну трансформацію маркетингу й інших бізнес-процесів, тому вивчення її досвіду є важливим для формування компетентностей, на набуття яких спрямовані освітні компоненти, що викладаються на кафедрі.

Лекція розпочалась у традиційному форматі. Після викладення основного теоретичного матеріалу В’ячеслав САУЦ долучився до дискусії щодо ролі прямих розсилок і чат-ботів у комплексній стратегії маркетингу аптечної мережі «Подорожник».

Здобувачі Вікторія БРІТ, Марія БІЛИК, Владислава МЕРЗЛІКІНА і Софія РОГАЧОВА до уваги учасників представили результати власного дослідницького проєкту щодо каналів цифрового маркетингу аптечної мережі «Подорожник» та запропонували варіанти маркетингових «воронок» для залучення нових клієнтів і стимулювання повторних покупок. Презентація отримала високу оцінку запрошеного спікера, а здобувачі отримали приємні подарунки від аптечної мережі «Подорожник».                                                                                                         

В’ячеслав САУЦ розповів про свій досвід роботи у сфері цифрового маркетингу у фармацевтичному ритейлі, ознайомив аудиторію з місією і цінностями аптечної мережі «Подорожник». Здобувачі дізналися про структуру департаменту з маркетингу аптечної мережі, види прямих розсилок та їх ефективність. У своїй доповіді В’ячеслав САУЦ надав вичерпні і змістовні відповіді на запитання щодо каналів та інструментів цифрового маркетингу аптечної мережі «Подорожник», які були заздалегідь передані здобувачами і викладачами.

Здобувачі дізналися про новий канал цифрових комунікацій, який використовує аптечна мережа (повідомлення у форматі Rich Communication Services), колаборації з відомими брендами, що покращують конверсію, ознайомилися з «воронкою» вебсайту.

«Маркетинг — це про цифри», — підсумував В’ячеслав САУЦ, надихнувши аудиторію на нові досягнення. Лекція-дискусія залишила в учасників яскраві враження та додала впевненості у своїх силах.

Сподіваємося, що отримані знання допоможуть здобувачам освіти не лише у професійному становленні, а й у створенні власних історій успіху в галузі фармації та маркетингу.