27 листопада 2024 року на кафедрі менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Національного фармацевтичного університету пройшло практичне заняття з вибіркового освітнього компонента «Підготовка фармацевтичного представника» для здобувачів вищої освіти 4 курсу освітньої програми «Фармація» на тему «Особливості проведення презентації в практиці медичного (фармацевтичного) представника». Викладач — професор, доктор фармацевтичних наук Ірина ПЕСТУН.
Запрошеним спікером став наш колишній випускник, а зараз Commercial Training Lead Opella UA (керівник з організації, навчання та розвитку зовнішньої служби компанії «Opella Healthcare Ukraine») Дмитро МАТВІЄНКО.
Компанія «Opella Healthcare Ukraine» є підрозділом компанії «Sanofi» в галузі охорони здоров’я споживачів. Спеціалізується на розробленні, виробництві та дистрибуції лікарських засобів, що відпускаються без рецепта, і товарів медичного призначення.
Компанія працює по всьому світу, пропонуючи широкий асортимент товарів для здоров’я, включаючи засоби від болю, алергії, кашлю, шлунково-кишкових розладів. До її портфоліо входять як відомі бренди, так і нові продукти, які допомагають більш ніж пів мільярду споживачів по всьому світу самим піклуватися про своє здоров’я.
Дмитро МАТВІЄНКО розповів про компанію, місце презентації в практиці медичного (фармацевтичного) представника, про мету та особливості презентації для різних аудиторій (лікарі, аптека, круглий стіл). У доповіді зроблені акценти на структурі презентації, її підготовці та проведенні на прикладі лікарського засобу компанії «Opella».
На думку спікера, практика такого спілкування в навчальному процесі є важливою і доповнює теоретичні знання практичним досвідом від експертів ринку, що дає можливість здобувачам глибше зануритись в особливості професії.
Здобувачі взяли активну участь в обговоренні наданої інформації, відзначили цікавий і корисний контент. Відповідаючи на численні запитання, запрошений спікер поділився власним досвідом і досвідом компанії щодо окремих аспектів роботи медичного (фармацевтичного) представника.
Позитивний досвід проведеного практичного заняття дозволив краще адаптувати теоретичний матеріал теми на прикладі реального кейсу компанії, опанувати навички з підготовки до презентації, спрямованої на цільову аудиторію, з висвітлення характеристик та переваг лікарського засобу, формування висновків тощо.