28 листопада 2024 року на кафедрі менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Національного фармацевтичного університету відбулася лекція-дискусія з вибіркового освітнього компонента «Інструменти диджитал-маркетингу» для студентів 3-го курсу освітньої програми «Фармація» на тему «Соціальні мережі. Маркетинг впливу». У заході також взяли участь здобувачі освітніх програм «Менеджмент» (денної та заочної форм навчання) і «Маркетинг».
Лектором та модератором дискусії виступила доцент, кандидат фармацевтичних наук Світлана ЖАДЬКО.
Запрошеними спікерами стали Дмитро КАДУШКІН, начальник відділу e-commerce, та Богдан МАКСИМЕНКО, SMM-менеджер, мережі аптек АНЦ, яка налічує 1 100 аптек у 140 містах України та понад 7 000 співробітників й активно запроваджує цифрову та технологічну трансформацію бізнес-процесів. Вивчення її досвіду важливо для формування компетентностей, на які орієнтовані освітні компоненти кафедри, зокрема вибірковий компонент «Інструменти диджитал-маркетингу».
Лекція розпочалася у традиційному форматі. Після викладення теоретичного матеріалу Світланою ЖАДЬКО здобувачі, гості та викладачі долучилися до обговорення практичних аспектів цифрового маркетингу в аптечній мережі АНЦ.
Студентки Варвара БОНДАРУК, Олена ТОРЛОВА та Катерина СТЕГНІЄНКО представили результати власного дослідницького проєкту щодо ролі соціальних мереж, маркетингу впливу та колаборацій АНЦ з відомими брендами у загальній стратегії маркетингу компанії. Вони підкреслили збільшення аудиторії у соціальних мережах компанії та описали особливості аудиторії й контенту кожної платформи. Презентація отримала високу оцінку від запрошених спікерів.
Дмитро КАДУШКІН розповів про роль диджитал-маркетингу в загальній стратегії компанії, описав канали залучення та утримання клієнтів, а також навів приклади інструментів для диджитал-маркетингу й аналітики. Також він ознайомив з роботою омніканального маркетингу, що містить вебсайт і різні види прямих розсилань. Студенти дізналися, що диджитал-маркетологу необхідно поєднувати аналітичні та креативні навички, а найкращим маркетингом є удосконалення продукту.
Богдан МАКСИМЕНКО ознайомив аудиторію зі стратегією використання соціальних мереж у компанії АНЦ. Він розповів про органічне зростання аудиторії, секрети створення контенту для різних платформ, інструменти взаємодії з блогерами та конкретні кейси маркетингу впливу. Особливо яскравими були приклади використання мемів, ситуативного контенту і трендів у роботі SMM-фахівців.
На завершення HR-менеджер аптечної мережі АНЦ Ірина НІКІТЕНКО розповіла про можливості для студентів II-V курсів отримати свій перший професійний досвід і розпочати кар’єру в компанії ще під час навчання в університеті.
Ця подія стала не лише джерелом нових знань, але й потужною мотивацією для всіх учасників. Лекція-дискусія показала, як теоретичні знання можуть бути застосовані на практиці у реальному бізнесі. Кожен студент отримав натхнення для подальшого навчання та професійного розвитку, адже сучасний світ відкриває безліч можливостей для тих, хто прагне навчатися, удосконалюватися і не боїться змінювати майбутнє.