6 лютого 2025 року асистенткою кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Національного фармацевтичного університету Оленою ШУВАНОВОЮ для здобувачів освіти Авторської школи Бойка була прочитана науково-популярна лекція на тему «Розкриваємо секрети поведінки споживача». Захід, у якому взяли участь понад 35 учнів 10 класів, відбувся в онлайн-форматі. Під час лекції були наведені приклади застосування маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів, зокрема технологій нейромаркетингу. Учні дізналися, як бренди впливають на рішення про покупку та які психологічні хитрощі використовують компанії, щоб зацікавити споживачів.
Лекція не лише дала багато корисних знань, а й допомогла зовсім інакше сприймати покупки!