Кураторські зустрічі травня та червня: важливі теми, подяки та плани на літо
У травні та червні 2025 року в Національному фармацевтичному університеті відбулися завершальні наради кураторів академічних груп за 2024/2025 навчальний рік. Обговорення охопили актуальні виклики студентського життя, підбиття підсумків виховної роботи, культурні ініціативи та плани на літо.
Травнева нарада була присвячена одразу кільком важливим темам:
- Мовне питання: куратори обговорили шляхи підтримки та популяризації української мови в студентському середовищі, зокрема в навчальному та позааудиторному спілкуванні.
- «Ментальне здоров’я НФаУ: ТИ ЯК?»: порушувалися питання психологічної підтримки та ресурсів для студентів у періоди стресу й навантаження.
- Проєкт «ОДНОКУРСНИК» (ІІ курс): особливу увагу присвячено заходу «Вишиванкова гаївка», що об’єднав фармацевтичну спільноту у майстер-класах із народної творчості до Дня вишиванки, зміцнюючи національну ідентичність і командний дух.
- У межах Дня пам’яті та перемоги над нацизмом кураторам запропонували форми проведення заходів, спрямованих на збереження історичної пам’яті та виховання патріотизму.
- Також було узгоджено участь академічних груп у загальноуніверситетських заходах травня, включно з культурними, благодійними й волонтерськими ініціативами.
Червнева нарада мала підсумковий характер:
- Підсумки виховної роботи за навчальний рік стали головною темою. Відзначено найактивніших кураторів і менторів академічних груп Подяками НФаУ – як визнання їхнього внеску у формування сприятливого середовища для студентів.
- Анонсовано конкурс «Кращий студент НФаУ 2025», який покликаний виявити ініціативних, талановитих і соціально активних студентів.
- Надано інформаційні матеріали щодо профілактики вживання наркотичних речовин, які куратори використають у подальшій просвітницькій роботі.
- Обговорено алгоритм формування рейтингу особистих досягнень студентів за ІІ семестр 2024/2025 н.р. – важливий інструмент оцінки участі в позанавчальному житті здобувачів освіти.
- У підсумку куратори отримали рекомендації на літо: добірки книжок, фільмів і музики, що сприятимуть саморозвитку й відновленню ресурсів під час канікул.
Наради кураторів академічних груп стали не лише майданчиком для обміну досвідом, а й джерелом нових ідей для розвитку кураторської роботи в наступному навчальному році.