Захід організований за сприяння менеджера по роботі з навчальними закладами аптечної мережі «АНЦ» Ірини НІКІТЕНКО. Модератором заходу стала доцент ЗВО кафедри Фармацевтичного менеджменту та маркетингу Світлана ЖАДЬКО. На етапі підготовки викладачі і здобувачі вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 226 Фармація, промислова фармація (освітні програми «Фармація» та «Клінічна фармація»), склали перелік запитань щодо діджитал-стратегії аптечної мережі «АНЦ», обговорення яких відбулось у формі лекції-дискусії.
На початку лекції здобувачка вищої освіти Дар’ї КЛОЧКО представила результати дослідження щодо інструментів діджитал-маркетингу аптечної мережі «АНЦ», зокрема проведено детальний аналіз просування у соціальних мережах, функціональності чат-бота і мобільних додатків.
Дмитро КАДУШКІН, начальник відділу e-commerce, детально розповів про діджитал-канали, які застосовуються для залучення й утримання клієнтів, інструменти для аналітики, тренди діджитал-маркетингу та їх місце у стратегії компанії, унікальність та переваги аптечної мережі «АНЦ».
Богдан МАКСИМЕНКО, SMM менеджер аптечної мережі «АНЦ», ознайомив присутніх зі стратегією просування у соціальних мережах, секретами створення унікального контенту, напрямами співпраці з блогерами. Особливо зацікавили здобувачів кейси щодо співпраці з блогерами, використання мемів та ситуативів, створення трендів в SMM-стратегії «АНЦ».
Висловлюємо щиру подяку запрошеним спікерам аптечної мережі «АНЦ» за цікаву та змістовну лекцію-дискусію!