«Профорієнтаційний менеджмент і маркетинг. Від «А» до «Я»

У жовтні у Національному фармацевтичному університеті під патронатом в.о. ректора проф. Алли КОТВІЦЬКОЇ стартував проєкт «Профорієнтаційний менеджмент і маркетинг. Від «А» до «Я».

Мета проєкту – ознайомлення із порядком та можливостями проведення профорієнтаційної роботи в онлайн та офлайн форматах.

Учасниками кожної зустрічі були співробітники кафедр та структурних підрозділів університету.

Команда центру організаційної та комунікаційної роботи презентувала план роботи, орієнтовні теми для майбутнього обговорення та доступні і стислі повідомлення, які сприятимуть оптимізації профорієнтаційної діяльності усіх співробітників університету.

Учасники клубу з цікавістю заслухали та обговорили актуальну інформацію щодо медіакомунікацій у профорієнтаційні роботі, зокрема про механізм взаємодії із потенційними вступниками, використання медіа банку, роботу у соціальних мережах і використання фірмового стилю, а також щодо термінології, якою користуються профорієнтанти.

Корисним було висвітлення основних вимог до змістового наповнення та оформлення науково-популярних лекцій і питання залучення слухачів до участі у роботі профорієнтаційних заходів (зокрема, Pharm Camp зима 2024) та зворотного зв’язку із ними.

Набуті під час зустрічей знання також стануть у нагоді при побудові власних ділових та суспільних комунікацій, особистого бренду та формуванні нових професійних зв’язків і навичок кожного учасника.

Засідання клубу відбуваються щомісячно, кожен третій четвер, тож будемо раді бачити!

 

Print Friendly, PDF & Email