Підготовка здійснюється з 2001 року
* Місячна вартість навчання за контрактом розрахована, виходячи з тривалості навчального року, що становить 10 місяців. Оплата може здійснюватися щомісячно, щосеместрово або щорічно, або одразу за всі роки навчання.
Спеціальність 224 Технології медичної діагностики та лікування
Спеціалізація 224.01 Лабораторна діагностика
Галузь знань 22 Охорона здоров’я
Освітній ступінь магістр
денна форма
1 рік 6 місяців – на основі НРК6 (бакалавр) спеціальності 224 Технології медичної діагностики та лікування
У 2012 році вперше в Україні у НФаУ була отримана ліцензія на підготовку лікарів-лаборантів з ОКР магістр.
Здобувачі вищої освіти отримують всебічну професійну підготовку, яка забезпечує здатність до реалізації лабораторно-діагностичного процесу, оволодіння складними технологіями лабораторної діагностики, організації та керівництва роботою лабораторій, уміння забезпечувати консультативну взаємодію з клініцистами, виконання науково-дослідної роботи, здійснення освітнього процесу в підготовці лікаря-лаборанта на до- та післядипломному рівнях.
Освітні компоненти, які вивчаються у межах ОП, логічно взаємопов’язані між собою та підпорядковані послідовності навчання і викладання, містять блок обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів.
- Ефективне поєднання викладання фахових клінічних, медико-біологічних освітніх компонент та класичної хімічної підготовки.
- Потужне поєднання теоретичної та повної практичної складових.
- Висококваліфікований кадровий склад викладачів, залучених до підготовки майбутніх фахівців.
- Співпраця з провідними медичними закладами та лабораторіями.
Випускники освітньої програми «Лабораторна діагностика» освітнього рівня «магістр»:
- Здатні застосовувати професійні знання; формулювати ідеї, концепції з метою використання в роботі академічного або професійного спрямування.
- Уміють знаходити рішення у професійній діяльності, мають достатню компетентність у методах самостійних досліджень, здатні інтерпретувати їх результати.
- Володіють та застосовують знання та уміння із загальної та професійної підготовки у вирішенні спеціалізованих завдань.
- Здатні аналізувати результати досліджень морфологічно-функціонального стану організму та довкілля й оцінювати значущість показників.
- Уміють аргументувати висновки та виявляти зв’язки між сучасними концепціями в організації процесу управління на кожному етапі професійної діяльності.
- Здатні до оцінювання впливу навколишнього середовища, соціально-економічних та біологічних детермінант на стан здоров’я індивідуума, сім’ї, популяції.
- Демонструють поглиблення базових знань за допомогою самоосвіти, вміють представити і оцінити власний досвід та аналізувати і застосовувати досвід колег, виявляють здатність до обміну досвідом з іншими спеціалістами.
- Уміють надавати консультативну допомогу, пов’язану з професійною діяльністю, та виконувати вимоги посадових інструкції, самоудосконалюватись.
- Компетентні у наданні екстреної долікарняної допомоги за будь-яких обставин, використовуючи знання про людину, її органи та системи, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм, шляхом ухвалення обґрунтованого рішення.
- Виявляють вміння узагальнювати та вирішувати проблеми, що виникають у процесі професійної діяльності та формувати почуття відповідальності за виконувану роботу.
- Дотримуються вимог етики, біоетики та деонтології у своїй фаховій діяльності.
- Уміють застосовувати методи діагностики для вимірювання структурних змін та порушених функцій організму, трактувати отриману інформацію, демонструючи доказове ухвалення рішень.
- Здатні виконувати та використовувати методики лабораторних досліджень для діагностики захворювань, визначення характеристики тяжкості, періоду і терміну хвороби, прогнозу, контролю за лікуванням та його результатами.
- Здатність до проведення заходів щодо організації, інтеграції надання лабораторної допомоги населенню та проведення маркетингу лабораторних послуг.
- Можуть координувати, модифікувати і комбінувати різні методи дослідження з метою виконання типових і нетипових професійних завдань.
- Здатні точно та якісно виконувати лабораторні дослідження, удосконалювати методики їх проведення, забезпечувати якість клінічних лабораторних досліджень, достовірність і єдність результатів та навчати інших.
Національний фармацевтичний університет має договори про співпрацю з можливістю реалізації програм академічної мобільності з провідними зарубіжними закладами та установами. Ознайомитися з чинними договорами можна на офіційному сайті НФаУ
Випускова кафедра клінічної лабораторної діагностики систематично співпрацює з такими інституціями:
- Лабораторія «Roche Diagnostics» (Німеччина)
- Медичний центр «Smarjeske Toplice Terme КРКА» (Словенія)
- International Academy S.P.E.K.T.R. (Словенія)
- Terme Resort, Valetuda Medical Centre (Словенія)
Випускник зможе обіймати відповідні первинні посади:
- лікар-лаборант
- лікар-лаборант з клінічної біохімії
- лікар-лаборант генетик
- лікар-лаборант гігієніст
- лікар-лаборант гігієніст з дослідження фізичних факторів навколишнього середовища
- лікар-лаборант гігієніст з дослідження хімічних факторів навколишнього середовища
- лікар-лаборант імунолог
- лікар судово-медичний експерт-гістолог
- лікар судово-медичний експерт-імунолог
- лікар судово-медичний експерт-цитолог
- молодший науковий співробітник (галузь медицини, крім сестринської справи та акушерства)
- викладач закладу вищої освіти
Конкурсні предмети
ЄВІ (Єдиний вступний іспит) 2023 або 2024 р. – мінімальна кількість балів для допуску до участі у конкурсі – 100.
Фаховий іспит
Конкурс
Прохідні бали у 2023 році
на контракт – 142.8
- Академічна мобільність здобувачів вищої освіти
З питань освітньої програми «Лабораторна діагностика»:
Єрьоменко Римма Фуатівна – гарант освітньої програми
Тел. +38 (067) 788 53 19
Email: klinlab@nuph.edu.ua
З питань умов вступу:
Приймальна комісія
Тел. +38 (067) 191 02 31, +38 (050) 507 02 40
Email: abitur@nuph.edu.ua