Організаторами заходу виступили: кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу і соціальної фармації.
На семінар були запрошені проректор з науково-педагогічної роботи, д. фарм. н., професор Інна Владимирова, викладачі кафедр фармацевтичного менеджменту та маркетингу, соціальної фармації, управління та забезпечення якості у фармації та організації та економіки фармації.
У процесі зустрічі обговорювалися питання: оцінки факторів формування внутрішньофірмової лояльності фармацевтичної організації (доповідач – доц. кафедри ФММ Ірина САФРОНОВА); оцінки впливу бренду аптечної мережі (доповідач – доц. кафедри ФММ Ганна БАБІЧЕВА) та маркетингових інструментів на конкурентоспроможність аптек (доповідач – асист. кафедри соціальної фармації Ірина СУРІКОВА); аналізу програм лояльності в аптечних мережах України (доповідач – асист. кафедри ФММ Олена ШУВАНОВА); застосування програмних процесів управління асортиментом в аптеках (доповідач – асист. кафедри соціальної фармації Олександр СЕВРЮКОВ); аналізу методів управління стресом в аптечних підприємствах (доповідач – доц. кафедри ФММ Ірина БОНДАРЄВА).
У ході обговорення доповідей відбулась наукова дискусія щодо методів управління аптечними закладами та використання сучасних маркетингових технологій у ринкових умовах. На сьогоднішній день, проведені науково-практичні дослідження вже частково впроваджені в роботу фармацевтичних організацій.