Психологічна служба НФаУ

Ми раді  вітати вас на офіційній сторінці психологічної служби  НФаУ!

«Пізнай себе самого!»

 Ф. Мілетський

 

У Національному фармацевтичному університеті відповідно до статті 76 Закону «Про освіту» діє сектор психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу НФаУ «Психологічна служба» НМЛ ПФО МОЗ України, що забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань навчального закладу, інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

Сектор психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу НФаУ «Психологічна служба» НМЛ ПФО МОЗ України працює для студентів, викладачів, співпрацівників кафедр, служб, відділів та лабораторій НФаУ.

Психологічна допомога у НФаУ для Вас!

1. Загальна інформація

2.Наші психологи

3. Напрямки діяльності психологічної служби

4. Нормативні документи

5. Фотогалерея

Лекції психологічної служби НФаУ

Афоризми
– Відомі психологи
– Література з психології
– Поради практичного психолога
– Словник психологічних термінів
– Тести online

 

Журнал “Современная фармация”

№3 “Стресс в профессиональной деятельности провизоров”

№2 “Система штрафов: в аптеке наказание или поучение?”

№12Как успеть отдохнуть во время новогодних и рожденственских праздников” (интервью к. псих. ню Шаповалова В. С.)

№11 “Искуство убеждения”

№10 “Мотивация профессиональной деятельности сотрудников аптеки: психологический аспект”

№9 “Профессиональное выгорание провизоров. Что это?и Как с ним бороться”

№8 “Как реагировать на критику” (інтервью к. п. н., доц. Пляка Л. В.)

№4 “Как стать успешным провизором: рекомендации психолога первостольнику”

№3 “Работник первого стола и конфликты”

№2 “Общение провизора с покупателями пожилого возраста”

image_pdfimage_print