Відділ організації виховного процесу та соціальних питань

Положення про Відділ організації виховного процесу та соціальних питань

Адреса: вул. Григорія Сковороди (вул. Пушкінська), 53, 4 поверх, к. 409, м. Харків, 61002,

Телефон: 706-22-19

Е-mail: vr@nuph.edu.ua


Графік роботи:

  • Початок роботи                   08.30
  • Перерва на обід                   13.00-13.30
  • Кінець роботи                      17.15 (п’ятниця – 16.00)

Відділ організації виховного процесу та соціальних питаньНачальник відділу

Калашник Євгенія Іванівна

Тел.: +38(066) 332 95 68


Співробітники відділу організації виховного процесу та соціальних питань:

Відділ організації виховного процесу та соціальних питаньЦапко Ольга Олексіївна – провідний фахівець відділу організації виховного процесу та соціальних питань.

Забезпечення документообігу відділу.
Координація роботи з відповідальними за виховну роботу кафедр (формування планів/звітів з виховної роботи, наради відповідальні за виховну роботу тощо).
Роботи з кураторами академічних груп I-IV курсів (організаційно-методичний супровід ефективної роботи інституту кураторства НФаУ, наради кураторів тощо).
Забезпечення поселення в гуртожитки студентів пільгових категорій (збір документів, формування наказів тощо).


Відділ організації виховного процесу та соціальних питань

Москаленко Олена –  провідний фахівець відділу організації виховного процесу та соціальних питань.

Організаційно-методичний супровід проведення університетських та міських, студентських event-заходів.

  • Планування, організація та реалізація культурно-масових університетських заходів
  • Моніторинг творчих фестивалів-конкурсів (он-лайн формат). Залучення студентів НФаУ до участі в цих фестивалях та конкурсах Всеукраїнського, міжнародного та міського рівня.
  • Ведення обліку та складання звітів проведених заходів.
  • Робота над написанням сценаріїв університетських заходів та алгоритмів з підготовці.
  • Комунікація зі студентами, залучання їх до участі в підготовці та проведенні університетських заходів.

Відділ організації виховного процесу та соціальних питань

Авад Аміра – фахівець відділу організації виховного процесу та соціальних питань

Координація роботи Конференції студентів за напрямками.

Робота секторів Студентського самоврядування.

Співпраця PR-сектора Студентського самоврядування.


Відділ організації виховного процесу та соціальних питаньРижук  Анастасія – фахівець відділу організації виховного процесу та соціальних питань.

Співорганізація проведення студентських спортивно-масових та культурно-дозвільних заходів.

Співпраця з волонтерським сектором Студентського самоврядування.


Відділ організації виховного процесу та соціальних питаньЖивиця Єва  – фахівець відділу організації виховного процесу та соціальних питань.

Співорганізація проведення студентських спортивно-масових та культурно-дозвільних заходів.
Організаційно-методичний супровід проведення університетських та міських, студентських event-заходів.
Координація роботи Конференції студентів за напрямками, робота секторів Студентського  парламенту.


Відділ організації виховного процесу та соціальних питань


Основні завдання та функції служби з виховної роботи:

  1. Підготовка національно свідомої інтелігенції, збереження інтелектуального генофонду нації, примноження культурного потенціалу, який забезпечить високу ефективність діяльності майбутніх спеціалістів.
  2. Виховання майбутніх фахівців авторитетними, високоосвіченими, носіями високої загальної політичної, правової, інтелектуальної, соціально-психологічної, естетичної, фізичної та валеологічної культури.
  3. Створення умов для вільного розвитку особистості, її мислення і загальної культури, залучення до різних видів творчої діяльності (науково-дослідної, культурно-просвітницької, суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої , спортивної, правоохоронної).
  4. Формування громадянської, соціальної активності та відповідальності, залучення молоді до участі в процесі державотворення, розвитку суспільних відносин.
  5. Культивування кращих рис української ментальності: працелюбності, прагнення до свободи, гармонії з природою, поваги до жінки, любові до рідної землі, підняття престижу української мови в академічному середовищі і розвиток україномовного освітнього простору; збагачення естетичного досвіду, участь у відродженні та створенні національно-культурних традицій міста, регіону, розширення творчих зв’язків з установами культури, розвиток художніх здібностей.
  6. Створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних і власних інтересів.
  7. Пропаганда здорового способу життя, викорінення шкідливих звичок і запобігання правопорушенням.
  8. Створення необхідних умов для ефективного розвитку Студентського самоврядування, виявлення потенційних лідерів та організаторів;
  9. Формування поваги до своєї alma mater, дотримання і розвиток демократичних та академічних традицій університету.
  10. Координація та контроль роботи відповідальних за виховну роботу на кафедрах, факультетах, гуртожитках тощо.
  11. Організація культурно-масових заходів присвячених святковим та знаменним подіям, пам’ятним датам в університеті, на міському, національному та міжнародному рівні.
  12. Співпраця з керівними органами Міністерств та відомств, обласної та міської адміністрації в плані проведення заходів, направлених на формування національної свідомості молоді України із залученням студентів та співробітників університету.
  13. Забезпечення постійного контролю за умовами навчання студентів, аспірантів та молодих вчених в університеті та проживання у гуртожитках університету;
  14. Робота з представниками земляцтв. Участь у роботі з адаптації студентів іноземних держав в університеті.
  15. Оформлення звітів університету щодо проведеної виховної роботи.

Напрямки практичної реалізації заходів соціально-виховної спрямованості:

  1. Розробка та забезпечення реалізації концепції соціально-виховної діяльності Національного фармацевтичного університету.
  2. Створення проєкту “Медіа-НФаУ” для оперативного інформування й зворотного зв’язку зі студентською громадою з використанням відео-, аудіо- та мультимедійних матеріалів, прямих ефірів, інтерв’ю, соціологічних досліджень ефективності внутрішньо університетських комунікацій.
  3. Запровадження програми розвитку студентського самоврядування на всіх рівнях.
  4. Запровадження практики проведення на базі НФаУ регіональних, всеукраїнських конференцій із виховної роботи.
  5. Розробка та запровадження соціально-інформаційних заходів, зокрема інтерактивних, для популяризації історії та сучасних досягнень університету на рівні міста, області, регіону, країни.

«Стратегічний план розвитку НФаУ»


НАКАЗ № 63-Адм. від 03.11.2022 р. “Про закріплення кураторів академічних груп на 2022/2023 рік”

НАКАЗ № 94-Адм. від 21.09.2023 р. “Про організацію роботи кураторів академічних груп I-V курсів денної форми навчання у 2023-2024”

НАКАЗ від 28.08.2020 р. № 344  «Про внесення змiн до Наказу НФаУ вiд 08 жовтня 2018 р. № 424 «Про встановлення пiльг на проживання у ryртожитках НФаУ»

Положення про відповідального за виховну роботу на кафедрі НФаУ

Положення про кураторів академічнихгруп НФаУ


Положення про запобігання, попередження та протидію булінгу у НФаУ

Положення про запобігання попередження та протидію сексуальним домаганням та дискримінації у НФаУ


Положення про студентське самоврядування 

Положення про обрання делегатів з числа студентів до складу конференції студентів НФаУ

Протоколи засідань студентів

Кошторис органів студентського самоврядування на 2024 р.


Наказ № 424 «Про надання пільг здобувачам, що мешкають у гуртожитках» від 08.10.2018 р.

Алгоритм отримання пільг на проживання у гуртожитку


Матеріали за темою

АРХІВ 2020 – 2023 р.

2024 рік

Print Friendly, PDF & Email